CDRL, właściciel marki Coccodrillo systematycznie angażuje się w akcje związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Obecnie trwa akcja „Ubierz marzenia” zorganizowana przy współpracy z fundacją Ubrania do oddania. Zebrane środki zasilą konto fundacji Mam Marzenie.
- Zaangażowanie w akcje charytatywne jest bardzo ważnym elementem naszej działalności. Na stałe współpracujemy z fundacją Mam Marzenie – zostaliśmy przez nią nominowani do konkursu Dobroczyńca Roku. W tym roku po raz kolejny wylicytowaliśmy złote serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy przeznaczyć kwotę ponad 33 tys. zł na tak szczytny cel –– komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
„Ubierz Marzenia” to wspólna akcja Coccodrillo i Ubrania do oddania. Dzieciaki szybko wyrastają ze swoich ubrań. Niepotrzebną już odzież dziecięcą, która zalega w szafie można zanieść do salonu Coccodrillo lub zamówić bezpłatnego kuriera, który odbierze paczkę. Każdy 1 kg ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie.
#CoccodrilloPomagamy
Szczegóły:
https://www.ubraniadooddania.pl/coccodrillo
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/coccodrillo-przedluza-akcje-ubierz-marzenia-zebrano-juz-ponad-1000-kg-ubran